2020. március 30., hétfő
Pótlások!
Kedves Szülők!
Tudom, hogy nem egyszerű ez a kialakult helyzet, de kérem önöket, ne hagyják, hogy a gyerekeknek összetorlódjanak a feladatok!
Az osztály fele nem töltötte még ki a múlt hét hétfőnél megadott környezet feladatot, a kérdőívet! Kérem pótolják! https://forms.gle/YVN8gvW9sAUuWwNU7
A Learning Apps-ban sem nagy a mozgolódás. Próbálok egyszerűsíteni, mert ez így része a játszva tanulásnak. Belépés után tudom csak ellenőrizni a megoldásokat! Ha valaki elhagyta a jelszót, felhasználó nevet, szóljon. Ha mégsem boldogul segítek belépni akár lépésről-lépésre! Keressenek bátran.
Ha sikerülne, ott dolgozni környezetből, akkor kevesebb ,,beadandót" kérnék, mert ott azonnal látom a helyes megoldásokat. Sőt, tovább se enged lépni, míg nem helyes a megoldás. Így közben tanulnak is a gyerekek! Nagyon szeretném, ha ez működne, mert mindenkinek könnyebb!
Tudom a készségtárgyakat nyűgnek tartják, de ebből is teljesíteni kell a gyerekeknek!
Próbálok olyan feladatokat kitalálni, ami szórakoztató, de tanulnak is vele.
Ez a félév sajnos már ilyen lesz!
Együtt tudunk csak haladni és egymást támogatva. Ebben az időben a gyerekeknek még nagyobb szükségük van önökre!
Köszönöm szépen mindenkinek!
Üdvözlettel: Kocsis Éva
Tudom, hogy nem egyszerű ez a kialakult helyzet, de kérem önöket, ne hagyják, hogy a gyerekeknek összetorlódjanak a feladatok!
Az osztály fele nem töltötte még ki a múlt hét hétfőnél megadott környezet feladatot, a kérdőívet! Kérem pótolják! https://forms.gle/YVN8gvW9sAUuWwNU7
A Learning Apps-ban sem nagy a mozgolódás. Próbálok egyszerűsíteni, mert ez így része a játszva tanulásnak. Belépés után tudom csak ellenőrizni a megoldásokat! Ha valaki elhagyta a jelszót, felhasználó nevet, szóljon. Ha mégsem boldogul segítek belépni akár lépésről-lépésre! Keressenek bátran.
Ha sikerülne, ott dolgozni környezetből, akkor kevesebb ,,beadandót" kérnék, mert ott azonnal látom a helyes megoldásokat. Sőt, tovább se enged lépni, míg nem helyes a megoldás. Így közben tanulnak is a gyerekek! Nagyon szeretném, ha ez működne, mert mindenkinek könnyebb!
Tudom a készségtárgyakat nyűgnek tartják, de ebből is teljesíteni kell a gyerekeknek!
Próbálok olyan feladatokat kitalálni, ami szórakoztató, de tanulnak is vele.
Ez a félév sajnos már ilyen lesz!
Együtt tudunk csak haladni és egymást támogatva. Ebben az időben a gyerekeknek még nagyobb szükségük van önökre!
Köszönöm szépen mindenkinek!
Üdvözlettel: Kocsis Éva
ének március 30. Kocsis Éva
Szép reggelt mindenkinek!
A mai ének órán végre új dalt tanulhattok!
Kezdjük a napot egy kis légzőgyakorlattal! Jó mély levegő a nyitott ablaknál! Kis terpeszállás, egyenes testtartás, orron jó mélyre szívod a levegőt, néhány másodpercig bent tartod és lassan a szádon kifújod! Ismételd néhányszor! Csukd be a szemed és hallgasd a természet hangjait!
Dalcsokor: IDE kattintva az Okosdobozba juttok. A képek közötti különbségeket keresd meg (olvasd el figyelmesen, mert van ahol 3 van ahol 4 különbséget kell megtalálni). Amelyik dalt ismered énekeld el! 3 dal címét kérem szépen egy lapra leírni az egyikhez készíts rajzot.
A mai új dal: VIRÁGÉKNÁL ÉG A VILÁG Tk. 54. oldal.
Tanuljátok meg a dalt hallás után!
Próbáljátok meg a Tk 54./4. feladatát kézjelezve elénekelni!
Egy kis játék a ritmusok gyakorlására: IDE kattints és Üsd a vakondot!
ZENEHALLGATÁS rajzolás közben.
A dalcímeket és a rajzokat legkésőbb vasárnapig várom!
Szép hetet! Jó munkát!
Éva néni
A mai ének órán végre új dalt tanulhattok!
Kezdjük a napot egy kis légzőgyakorlattal! Jó mély levegő a nyitott ablaknál! Kis terpeszállás, egyenes testtartás, orron jó mélyre szívod a levegőt, néhány másodpercig bent tartod és lassan a szádon kifújod! Ismételd néhányszor! Csukd be a szemed és hallgasd a természet hangjait!
Dalcsokor: IDE kattintva az Okosdobozba juttok. A képek közötti különbségeket keresd meg (olvasd el figyelmesen, mert van ahol 3 van ahol 4 különbséget kell megtalálni). Amelyik dalt ismered énekeld el! 3 dal címét kérem szépen egy lapra leírni az egyikhez készíts rajzot.
A mai új dal: VIRÁGÉKNÁL ÉG A VILÁG Tk. 54. oldal.
Tanuljátok meg a dalt hallás után!
Próbáljátok meg a Tk 54./4. feladatát kézjelezve elénekelni!
Egy kis játék a ritmusok gyakorlására: IDE kattints és Üsd a vakondot!
ZENEHALLGATÁS rajzolás közben.
A dalcímeket és a rajzokat legkésőbb vasárnapig várom!
Szép hetet! Jó munkát!
Éva néni
környezet március 30. Kocsis Éva
Sziasztok Gyerekek! Szép napot kedves Szülők!
A mai környezet órán a ház körül élő élőlényekkel ismerkedünk meg.
1. feladat: Nézegessétek meg a 2 képet- Tk. 50./1. Fogalmazzátok meg a különbséget a képek között! Nyissátok ki a munkafüzetet: 54./1. Csoportosítsátok az állatokat.
2. feladat: Tk. 50./2. Olvassátok el a feladat utasítását. Nézzétek meg a következő videót: Háziasítás története majd beszéljétek át szüleitekkel a 50./3-as feladatot. Ehhez is lesz feladat a learning apps-ban.
3. feladat: A Jól jegyezd meg T! Tanuljátok meg! (3 db)
4. feladat: Tk. 51./4-5. BESZÉLGESSETEK
Mf. 55./3.4.5.
A learning apps-ba töltöttem fel feladatokat (4 db). Belépés után megtaláljátok!
Vasárnapig kérem a Mf. 54.55. oldalának megoldását fotózva. Valamint egy kis felelet videót a Tk 49. oldalának ÖSSZEGZÉS című részéről!
A learning apps oldalon még mindig van aki nem dolgozott, de egyre több a jó megoládás.
Aki nem boldogul vele szívesen segítek, csak írjon rám!
Köszönöm és jó tanulást!
Éva néni
A mai környezet órán a ház körül élő élőlényekkel ismerkedünk meg.
1. feladat: Nézegessétek meg a 2 képet- Tk. 50./1. Fogalmazzátok meg a különbséget a képek között! Nyissátok ki a munkafüzetet: 54./1. Csoportosítsátok az állatokat.
2. feladat: Tk. 50./2. Olvassátok el a feladat utasítását. Nézzétek meg a következő videót: Háziasítás története majd beszéljétek át szüleitekkel a 50./3-as feladatot. Ehhez is lesz feladat a learning apps-ban.
3. feladat: A Jól jegyezd meg T! Tanuljátok meg! (3 db)
4. feladat: Tk. 51./4-5. BESZÉLGESSETEK
Mf. 55./3.4.5.
A learning apps-ba töltöttem fel feladatokat (4 db). Belépés után megtaláljátok!
Vasárnapig kérem a Mf. 54.55. oldalának megoldását fotózva. Valamint egy kis felelet videót a Tk 49. oldalának ÖSSZEGZÉS című részéről!
A learning apps oldalon még mindig van aki nem dolgozott, de egyre több a jó megoládás.
Aki nem boldogul vele szívesen segítek, csak írjon rám!
Köszönöm és jó tanulást!
Éva néni
Március 30-i házi feladatok - Hegedűsné Kiss Andrea
Kedves Tanítványaim! Tisztelt Szülők!
Belevágunk a harmadik digitális eszközök segítségével szervezett tanítási hétbe.
Az osztály többsége naprakészen helytáll, így tovább! A lemaradók próbálják mielőbb pótolni a hiányosságokat!
Matematika:
A pénteki munkafüzeti házi feladat tanulsága, hogy akik nem bolházták fölé a részeredményeket a többműveletes feladatoknál, azoknál több hiba becsúszott. Ezt ne hagyd le, mert a pontosság fontos, a műveleti sorrendet is jól be tudjuk vele gyakorolni!
Bemelegítés:
Tk.70.o./3.
Szöveges feladatok elkészítése a matematika füzetbe (135. óra + dátum)
Tk, 71.o./ 1. 2. 3. mindenkinek ( fotót kérek róla mindenkitől keddig)
1. A szöveg értelmezése, jelölések alkalmazása.
2. Adatlejegyzés. (A)
3. Terv. (T)
4. Számolás. (Sz)
5. Válaszadás mondattal. (V)
Villámoknak: Tk. 71.o./ 5. 6. szöveges feladat elkészítése a füzetbe. Fotót erről is kérek!
( Villám az, aki annak érzi magát vagy azzá szeretne válni, és így az is lesz!)
Szorgalmi: Mf. 47.o. /1. 2. 3.
Olvasás: Petőfi Sándor: Arany Lacinak Ok.104.o
Kérd meg anyukádat, apukádat olvassa föl neked ezt a vidám verset!
Beszéljétek meg, miről szól!
Próbáld kideríteni, ki az az Arany Laci, akinek a verset Petőfi Sándor írja! (Szorgalmi füzetbe)
Olvasás füzetbe:
1. Mondd más szóval, írd le párjával együtt!
jer ide: ....................................
szájadat betedd: .....................
nyisd ki füledet: .....................
a mi emberünk se rest: ..............
odanyargal: ................................
nyakon csípték: ..........................
2. Szómagyarázat készítése füzetbe a Wikipédia vagy Magyar Értelmező Kéziszótár segítségével, valamint az ok. 105. o. is segít Az ürge című szöveggel.
ürge: ............................................
délibáb: ........................................
kender: .........................................
3. Olvasd el Az ürge című ismeretterjesztő szöveget!
Számozd a bekezdéseket! (5)
Írd át a megfelelő színnel a bekezdés sorszámát ennek megfelelően:
- piros: az ürge élőhelye, elterjedése.
- kék: az ürge testméretei, élettere.
- sárga: az ürge szaporodása.
- barna: az ürge táplálkozása.
- zöld: az ürge védett állat.
Gyakorold a vers és az ismeretterjesztő szöveg olvasását!
Nyelvtan- írás:
Tk. 83.o./ 1. 2. 3.
Jó munkát kívánok!
Belevágunk a harmadik digitális eszközök segítségével szervezett tanítási hétbe.
Az osztály többsége naprakészen helytáll, így tovább! A lemaradók próbálják mielőbb pótolni a hiányosságokat!
Matematika:
A pénteki munkafüzeti házi feladat tanulsága, hogy akik nem bolházták fölé a részeredményeket a többműveletes feladatoknál, azoknál több hiba becsúszott. Ezt ne hagyd le, mert a pontosság fontos, a műveleti sorrendet is jól be tudjuk vele gyakorolni!
Bemelegítés:
Tk.70.o./3.
Szöveges feladatok elkészítése a matematika füzetbe (135. óra + dátum)
Tk, 71.o./ 1. 2. 3. mindenkinek ( fotót kérek róla mindenkitől keddig)
1. A szöveg értelmezése, jelölések alkalmazása.
2. Adatlejegyzés. (A)
3. Terv. (T)
4. Számolás. (Sz)
5. Válaszadás mondattal. (V)
Villámoknak: Tk. 71.o./ 5. 6. szöveges feladat elkészítése a füzetbe. Fotót erről is kérek!
( Villám az, aki annak érzi magát vagy azzá szeretne válni, és így az is lesz!)
Szorgalmi: Mf. 47.o. /1. 2. 3.
Olvasás: Petőfi Sándor: Arany Lacinak Ok.104.o
Kérd meg anyukádat, apukádat olvassa föl neked ezt a vidám verset!
Beszéljétek meg, miről szól!
Próbáld kideríteni, ki az az Arany Laci, akinek a verset Petőfi Sándor írja! (Szorgalmi füzetbe)
Olvasás füzetbe:
1. Mondd más szóval, írd le párjával együtt!
jer ide: ....................................
szájadat betedd: .....................
nyisd ki füledet: .....................
a mi emberünk se rest: ..............
odanyargal: ................................
nyakon csípték: ..........................
2. Szómagyarázat készítése füzetbe a Wikipédia vagy Magyar Értelmező Kéziszótár segítségével, valamint az ok. 105. o. is segít Az ürge című szöveggel.
ürge: ............................................
délibáb: ........................................
kender: .........................................
3. Olvasd el Az ürge című ismeretterjesztő szöveget!
Számozd a bekezdéseket! (5)
Írd át a megfelelő színnel a bekezdés sorszámát ennek megfelelően:
- piros: az ürge élőhelye, elterjedése.
- kék: az ürge testméretei, élettere.
- sárga: az ürge szaporodása.
- barna: az ürge táplálkozása.
- zöld: az ürge védett állat.
Gyakorold a vers és az ismeretterjesztő szöveg olvasását!
Nyelvtan- írás:
Tk. 83.o./ 1. 2. 3.
Jó munkát kívánok!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Erkölcstanhoz segédirodalmak Aki szeretné átnézni amit órán mutattam megyei értéktárba került dolgokat, illetve egy általam összeállított ö...
![](file:///C:/Users/HORVTH~1/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg)
-
Sziasztok ! Mivel újra hétfő, itt a környezet óra ! Szeretnélek benneteket megdicsérni , egyre ügyesebben oldjátok meg az online feladatok...
-
Sziasztok Gyerekek! A mai fejlesztő órán a LEARNING APPS -ra kattintva, belépés után a mappában találtok 2 új feladatot. Van aki még az ...
-
Kedves Gyerekek! Újabb jeles naphoz érkeztünk! Hogy kitaláljuk, meg kell fejtenetek egy rejtvényt a LEARNING APPS felületen! Válasszáto...