Szép jó reggelt gyerekek!
1. Kezdjük a hétfőt egy kis légzőgyakorlattal! Nyissátok ki az ablakot, hogy friss levegő legyen a szobádban. Állj egyenes háttal, kis terpeszállásban, laza vállakkal, kezed tedd a pocakodra! Fújd ki a szádon az összes levegőt, majd orron át szívd jól tele a tüdődet, majd a szádon fújd ki! Ismételd meg még kétszer. Utoljára kifújás közben hangoztasd az ,,s" hangot, míg tart a levegőd!
2. Ismételjünk! WORDWALL
Keverd meg a paklit és énekeld el az első kártyán szereplő dalt és tapsold hozzá a ritmusát! Ezt ismételd 3-szor!
3. Gyakoroljátok a ritmusokat! WORDWALL
4. A végére egy kis LEARNING APPS (3 új feladat) (Az egyik feladat nem véletlenül 1.osztályos. Közeledik az év vége és kicsit visszatekintünk messzebbre is.
Határidő: 05.10. VASÁRNAP
Jó munkát!
Éva néni
2020. május 4., hétfő
környezet 05.04. Kocsis Éva
Jó reggelt kedves Szülők, sziasztok kedves Gyerekek!
Ismét hétfő van. Meghoztam a környezet leckét.
Ma a halakról fogunk tanulni.
Környezet tankönyv 58-59. oldalát figyelmesen olvasd el!
58./2. feladat Miben különböznek a halak az eddig tanult állatoktól?
Mik azok a különbségek, amiket a szemeddel látsz?
Nézzétek meg EZT a videót a halakról!
58./3.
Ebből kérem a következő kis videót!:
A halak:
-vízben élnek
- testüket nyálkás bőr, vagy pikkely borítja
- úszóik segítségével mozognak
- kopoltyúval lélegeznek
- ikrával szaporodnak
- testfelépítésük: fej, törzs, farokrész
- úszóhólyagjuk segítségével tudnak felemelkedni és lemerülni
- vannak köztük növényevők, ragadozók (vannak fogaik) és mindenevők
Lapozz a Mf. 62-63. oldalára!
62./1. 3. szorgalmi
2. feladatról kérek szépen fotót!
63./4.6. szorgalmi
63./5. Jól jegyezd meg!
LEARNING APPS
Szorgalmi: WORDWALL
RÖPDOLGOZAT A MADARAKBÓL:
A Redmenta oldalán aki dolgozott, azt megdicsérem. Az új feladatlap MADARAK - RÖPDOLGOZAT.
A feladatlap elérhető 05.04. (hétfő) reggel 8-tól 05.15. (vasárnap) délután 15-ig.
Jó munkát kívánok!
HATÁRIDŐ: 05.15. VASÁRNAP 17. ÓRA
Ismét hétfő van. Meghoztam a környezet leckét.
Ma a halakról fogunk tanulni.
Környezet tankönyv 58-59. oldalát figyelmesen olvasd el!
58./2. feladat Miben különböznek a halak az eddig tanult állatoktól?
Mik azok a különbségek, amiket a szemeddel látsz?
Nézzétek meg EZT a videót a halakról!
58./3.
Ebből kérem a következő kis videót!:
A halak:
-vízben élnek
- testüket nyálkás bőr, vagy pikkely borítja
- úszóik segítségével mozognak
- kopoltyúval lélegeznek
- ikrával szaporodnak
- testfelépítésük: fej, törzs, farokrész
- úszóhólyagjuk segítségével tudnak felemelkedni és lemerülni
- vannak köztük növényevők, ragadozók (vannak fogaik) és mindenevők
Lapozz a Mf. 62-63. oldalára!
62./1. 3. szorgalmi
2. feladatról kérek szépen fotót!
63./4.6. szorgalmi
63./5. Jól jegyezd meg!
LEARNING APPS
Szorgalmi: WORDWALL
RÖPDOLGOZAT A MADARAKBÓL:
A Redmenta oldalán aki dolgozott, azt megdicsérem. Az új feladatlap MADARAK - RÖPDOLGOZAT.
A feladatlap elérhető 05.04. (hétfő) reggel 8-tól 05.15. (vasárnap) délután 15-ig.
Jó munkát kívánok!
HATÁRIDŐ: 05.15. VASÁRNAP 17. ÓRA
Május 4-i házi feladatok - Hegedűsné Kiss Andrea
Kedves Tanítványaim! Tisztelt Szülők!
Jó reggelt kívánok! 🌼
A mai napon a következő feladatok várnak ránk:
Matematika:
KSz.: 19.o / 1. 2. 3. 4. (Bemelegítés)
Tk.: 92.o / 1. 2. 3.
Olvasás:
Ok.: 50-51.o A pitypang meséje ( Tompa Mihály nyomán)
Olvasd el magadban a rövidebb változatot!
Kérd meg anyukádat, olvassa fel neked a hosszabb változatot!
Beszéljétek meg, miben hasonlítanak és miben különböznek egymástól!👄
Oldd meg a munkafüzet feladatait!
Mf.: 78.o. / 5. Nevezd meg a virágokat, majd írd a nevük alá, mit kértek a tündértől!
Mf.: 78.o./ 6. Több igaz válasz is lehetséges! Karikázd be a betűjelüket!
Mf.: 79.o. / 7.
Hangos olvasási gyakorlat:
Mf.: 78.o/ 3.
Mf.: 79.o./ 12. Gyakorold ki a tündér és a pitypang beszélgetését az ok. 51. oldalán!
" Így történt.....-től a mese végéig!
Készítsetek 1 perces videót! Szerda estig kérem bemutatni!😊
Nyelvtan-írás: A kiejtéstől eltérő szavak helyesírása -dt-vel.
Mf.: 72.o./ 1. 2.
Jó munkát kívánok!
Jó reggelt kívánok! 🌼
A mai napon a következő feladatok várnak ránk:
Matematika:
KSz.: 19.o / 1. 2. 3. 4. (Bemelegítés)
Tk.: 92.o / 1. 2. 3.
Olvasás:
Ok.: 50-51.o A pitypang meséje ( Tompa Mihály nyomán)
Olvasd el magadban a rövidebb változatot!
Kérd meg anyukádat, olvassa fel neked a hosszabb változatot!
Beszéljétek meg, miben hasonlítanak és miben különböznek egymástól!👄
Oldd meg a munkafüzet feladatait!
Mf.: 78.o. / 5. Nevezd meg a virágokat, majd írd a nevük alá, mit kértek a tündértől!
Mf.: 78.o./ 6. Több igaz válasz is lehetséges! Karikázd be a betűjelüket!
Mf.: 79.o. / 7.
Hangos olvasási gyakorlat:
Mf.: 78.o/ 3.
Mf.: 79.o./ 12. Gyakorold ki a tündér és a pitypang beszélgetését az ok. 51. oldalán!
" Így történt.....-től a mese végéig!
Készítsetek 1 perces videót! Szerda estig kérem bemutatni!😊
Nyelvtan-írás: A kiejtéstől eltérő szavak helyesírása -dt-vel.
Mf.: 72.o./ 1. 2.
Jó munkát kívánok!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Erkölcstanhoz segédirodalmak Aki szeretné átnézni amit órán mutattam megyei értéktárba került dolgokat, illetve egy általam összeállított ö...
-
Sziasztok ! Mivel újra hétfő, itt a környezet óra ! Szeretnélek benneteket megdicsérni , egyre ügyesebben oldjátok meg az online feladatok...
-
Sziasztok Gyerekek! A mai fejlesztő órán a LEARNING APPS -ra kattintva, belépés után a mappában találtok 2 új feladatot. Van aki még az ...
-
Kedves Gyerekek! Újabb jeles naphoz érkeztünk! Hogy kitaláljuk, meg kell fejtenetek egy rejtvényt a LEARNING APPS felületen! Válasszáto...