2020. április 1., szerda

Április 1-jei házi feladatok - Hegedűsné Kiss Andrea

Kedves Tanítványaim! Tisztelt Szülők!
Jó reggelt kívánok! 😊

Remélem, sikerült a 9-es szorzótáblával megbarátkoznotok!
Ügyesen, önállóan leírtátok a füzetetekbe!
Ma begyakoroljuk ezt az utolsó szorzótáblás részt is!

Matematika:
mf.: 49-50. o. feladatai
Szorgami: KSz.: 64.o. (Erre a hétre.)

Olvasás: Petőfi Sándor: Anyám tyúkja OK. 110.o
Kérd meg szüleidet, olvassák fel neked a verset! Esetleg, ha emlékeznek rá, mondják el emlékezetből! Te is olvasd fel versszakonként! Ha valamelyik szót nem érted, beszéld meg szüleiddel!
Számozd be a versszakokat!
Beszéljétek meg a vers végén található kérdéseket!
Kösd össze az összecsengő sorvégi rímeket! Páros rímeket fogsz találni, ami azt jelenti, hogy az 1-2. sor vége rímel, illetve a 3-4. sor vége párban cseng össze.
Mf.:59.o / 3. szóban 👄
Mf.: 59.o / 4.
Készíts illusztrációt az olvasás füzetedbe a versről! A tulipános láda is legyen rajta, ha lehet! 😉
Tanulni: A verset jövő hét szerdáig mindenki tanulja meg, és videó formájában küldd el nekem!
Nagyon várom a szép, pontos, hangsúlyos versmondásotokat!👏



Nyelvtan-írás: A kiejtéstől eltérő helyesírású szavak tj-vel, tyj-vel.
Tk.: 86.o/ 4. 5.
Tollbamondás: az 5.a feladatnál lévő szöveget legyenek szívesek lediktálni gyermeküknek megbeszélés után a nyelvtan füzetbe! Biztassák gyermeküket szótagolásra (öndiktálásra)!
Az önellenőrzés és a leellenőrzés se maradjon el!

Testnevelés: Mozogjatok minden nap sokat a szabadban!⚽


Eredményes, jó munkát kívánok!😊








12 megjegyzés:

 Erkölcstanhoz segédirodalmak Aki szeretné átnézni amit órán mutattam megyei értéktárba került dolgokat, illetve egy általam összeállított ö...